Diippimedian asiakkaina on erityisesti järjestöjä, julkisia toimijoita ja pienyrityksiä, jotka työskentelevät yhteiskunnallisten asioiden parissa, siksi myös hinnoittelu on kohtuullista.
Viime vuosina asiakkaina ovat olleet muun muassa:
- EHYT
- Espoon kaupunki
- Faktabaari
- Fingo
- Helsingin yliopisto
- Ilmastopaneeli
- Millennium-palkinto
- Mothers in Business
- Nuorisotutkimusseura
- Päihdeasiamies
- Reilu kauppa
- Reumaliitto
- Ulkoministeriö
- Viestintä ja kehitys -säätiö Vikes
- WWF
Yritysasiakkaiden joukossa on ollut muun muassa kirjankustantamo, lääkäriasema ja mielenterveyspalveluita tarjoava toimisto.
Diippimedialla on muun muassa sopimus ulkoministeriön UM.fi-sivuston ylläpitopäivityksestä, sisällöntuotannosta sekä kehitys- ja konseptointityöstä. Yhteistyö jatkuu vuonna 2025.
Mitä asiakkaat sanovat?
”Saimme verkkosivu-uudistukseen äärimmäisen tärkeää konsultointia huikealta Jukka Aroselta. Hänellä on vertaansa vailla oleva asiantuntemus verkkosivujen kehittämisestä, käytettävyydestä ja SEO-optimoinnista.”
— Mia-Marisa Ranta, viestinnän asiantuntija, EHYT ry
”Linnunradan paras apu sivustoaan uusivalle järjestölle: analytiikkanero Jukka Aronen.”
— Eriikka Käyhkö, viestintäpäällikkö, EHYT ry
”Jukka Aronen on tehnyt uraauurtavaa työtä järjestöviestinnän kohderyhmäajattelun kehittämisessä.”
— Terhi Ylikoski, organisaation kehittämisen asiantuntija, Fingo
”Jukka Aronen on vetänyt meillä lukuisia koulutuksia ja voin lämpimästi suositella häntä vastaaviin koulutuksiin. Jukka on huippuasiantuntija, mitä tulee sisältömarkkinointiin, kohderyhmäajatteluun, hakukoneoptimointiin ja verkkoanalytiikkaan. Jukka on selkeä ja rauhallinen kouluttaja, joka maustaa opetustaan hyvillä käytännönläheisillä vinkeillä ja osaa rakentaa toimivia koulutuskokonaisuuksia. Hänestä huokuu aito henkilökohtainen innostus aiheen pariin, mikä on mukaansa tempaavaa. Jukan koulutuksiin osallistuneet ovat antaneet hänelle yleisarvosanan 4,4/5 sekä opitun hyödynnettävyydestä 4,2/5.”
— Maarit Pihkala, järjestöjen oppimisen asiantuntija, Fingo