Hei, olen Jukka Aronen!
Tein pitkän uran järjestöviestinnässä ja kouluttaessani muiden järjestöjen viestijöitä kiinnitin huomioni erikoiseen asiaan: suurin osa järjestöistä ei kehittänyt digiviestintäänsä datan pohjalta.
Kun kysyin asiasta, syy vaikutti olevan yksinkertainen: viestijöillä oli kädet täynnä töitä. Heillä ei ollut aikaa kehittää omia taitojaan istumalla ylimitoitetuissa koulutuksissa eikä toisaalta varaa palkata kalliita, lähinnä yrityksiä palvelevia konsultteja.
Tästä ajatuksesta syntyi Diippimedia vuonna 2018. Halusin perustaa datalähtöisen digiviestintäpalvelun yhteiskunnallisille toimijoille. Yrityksen, jossa ei suhtauduta yliolkaisesti pienellä budjetilla operoiviin asiakkaisiin.
Nyt, vuonna 2024, kun puhun asiakkaitteni kanssa, ongelmat tuntuvat yhä olevan samoja ja kelvollisten palveluiden löytäminen vaikeaa. Liian monet analytiikka- ja digiviestintäpalveluita myyvät firmat suuntaavat energiansa paksulompakkoisiin yritysasiakkaisiin, joille voi myydä premium-tuotteita. Harvassa firmassa perehdytään yhteiskunnallisten toimijoiden tarpeisiin.
Jos sinun organisaatiossasi asiat ovat toisin, mahtavaa! Jos taas tunnistit edellisestä kuvauksesta oman tilanteesi, ota yhteyttä niin kartoitetaan, mitä voimme tehdä yhdessä!